Bli Medlem / Förläng ditt medlemskap

Läs dagens meny och följ två enkla steg så blir du medlem eller förlänger ditt medlemskap.

Dagens menyÅrsavgiftInformation
Medlemskap Junior & Pensionär100 krTill och med det år du fyller 17 år och från och med det år du gått i pension. Sjukpensionärer kvalar också in här.
Medlemskap Vuxen200 krGer vuxenpoäng.
Familjemedlemskap300 krSvenska Akademiens ordlista beskriver en familj som ”En grupp människor i ett hushåll”. Vi är flexibla.
SpecialareOm mer än halva året gått betalar du enbart halva medlemsavgiften för aktuellt år om du samtidigt betalar in för hela nästa år. (Gäller ej tävlingslicenser nedan.)
Tävlingslicens SFF Junior200 krEndast obligatoriskt för tävlingar på hög nivå.
Läs mer exakt på denna sida hos Svenska Discgolfförbundet.
Tävlingslicens SFF Vuxen300 krSe raden ovan.
  1. Betala helst med Swish till nummer 123 488 34 68 (TYRESÖ DISCGOLF).
    Om Swish av någon anledning inte fungerar för dig så går det bra till bankgiro 5167-6948.
    Kom alltid ihåg att skriva ditt namn och om plats finns vad betalningen avser.
  2. Mejla dina kontaktuppgifter på samtliga personer som ska bli medlemmar / förlänga sitt medlemsskap till tyresodiscgolf@gmail.com med info om följande:
    – Vad din betalning avser (se tabellen ovan)
    – Förnamn Efternamn
    – Personnummer
    – Mejladress
    – Telefonnummer
    – Bostadsort

I och med din betalning ger du klubben rätt att, om andan faller på, publicera ditt namn (ej belopp) av tacksamhet för ditt stöd.